جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دهانم از حرف پر است ! اما با دهان پر ، که نمی شود حرف زد !! 

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار شنبه 11 آذر 1391 ساعت 12:35 http://niyaz68.blogfa.com

سلام عسیسم
من اومدم
از این که هنوز به یادم هستی ممنون

آبجیت پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 18:11

سلام عزیز دلم خوبی خوشی؟عزاداریت قبول باشه نبینم اینجور ناراحت باشیا نظرتو خوندم تو وبلاگم حس کردم دلت از یه چیزی خیلی پره من برات خیلی دعامیکنم تا مشکلاتت به خوبی وخوشی حل شه و تو و شوهریتون خوشحال باشینو بخندین راستش زهرایی منم درگیر کارای زندگی شدم هنوز که عروسی نکردیم عقد هستیم به خاطر کار شوهری نامه زدیم به دانشگاه بابل بلکه فرجی بشه و قبولش کنن که توی مرکز تحقیقاته اونجا هم کار کنه هم سربازیشو بگذرونه شب و روز کارم شده دعا آخه اگه یه وقت درست نشه به این زودیا نمیتونیم عروسی کنیم خودت این گرونیا رو ببین.زهرا جونم من که برای تو حتما دعا میکنم ایشالله خوشبخت باشی همییییییییییییییییییشه.توام برا ما دعا کن باشه؟ زهرا جونم اینو بدون تو همیشه آجی من میمونی.همیشه همیشه

webio چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 22:07 http://webio.blogsky.com

دهانت پره.... اشکال نداره ... خوب بجو بعد از اینکه طعمشو فهمیدی حرفتو بزن
سلام ، من حمیدرضا هستم ....
بیا یه سری بزن ببین چه خبره ... اگه خواستی بیا به گروه ... ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد