جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام آقاجون 

خوب موقع فهمیدی که چقد نیاز دارم به آرامش و درددل 

این مدته خیلی دلتنگ بودم  

و درگیر بغضی که شکسته نمیشد  

فردا صبح راه میافتیم برای قم برای اینکه بیاییم به جایی 

که خیلی وقته باهاش انس گرفتم حاجت گرفتم  

فکر کنم حدود ۹ ماهی بشه که ندیدم مسجد مقدس جمکران  رو  

مهدی جان  

پس کی ظهور میکنی  

خستم  

خیلی خسته از این دنیا  

خواهش میکنم زودی بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
!♛PRANCE♛! پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:43 http://WWW.peranschat.ir

سلام دوست من درفضایی گرم وبامحبت دور هم جمع میشویم تاساعاتی درچت روم پرنس افراغ بال وارامش با هم گپی زده به گفتگو بنشیینیم برای هم از شادی ونشاط بگوییم راز موفقیت را باهم جست وجوکنیم به ما بپیوندید در چت روم کافیه بزنی پرنس چت با تشکر از شما دوست عزیز

دریا پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 00:53 http://www.daryaa.blogsky.com

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد