جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام اقاجون 

فکر نمیکردم  که تقریبا دو روزی که  

قم بودم اینقده بهم خوش بگذره  

شب جمعه که اومدیم  

جمکران دسته جمعی 

تا گلدسته ها و گنبدهای مسجد مقدس جمکران رو روبروم دیدم 

 انگار خالی از تمام مشکلاتم شدم   

چقده خوب بود  

حالا هم بیشتر دلتنگ شدم  

یعنی دفعه دیگه ای هم وجود داره آقاجون

نمیدونم دفعه دیگه کی میطلبی امیدوارم به زودی باشه  آقاجون 

سال تحویل 91 که قسمت نبود مثل 4 سال گذشته بیاییم قم  

ولی از خدا  میخام که سال تحویل 92 جمکران باشم 

به همراه خونوادم  

و اون کسانی که دوسشون دارم  

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین شنبه 9 دی 1391 ساعت 13:41

یوووووووووهوووووووووووووو.سلامممممممم به دوست جونم آجی مهربون خودم چطوری دخمل؟ خوش میگذره؟زیارتات قبول باشه واقعا مرسی مرسی شیرینم که به یادم بودی جدی میگم خیلی خوبه که تو رو دارم تو همیشه یه قدم بیشت رمنو به خدا نزدیک میکنی ازت ممنونم از خدا میخوام همیشه خوشبخت باشی و به بهترین ها برسی منم دوستت دارما خیلییییییییییییییییییی.امروز شوهری زنگ زد گفت قراره فردا یا پس فردا جوابو بهش بدن که میخوان جهاد دانشگاهی کار کنه یا نه.من که دل تو دلم نست خیلی هیجاندارم هم نگرانم هم دلواپس هم شگفت زده فردا پس فردا مه چی معلوم میشه فقط دعا کن آجی که میدونم اینا همش به خاطر دعاهای خوب توئه.دعام کن.منم توکلم به خداس.خیلی خوشحالم که تو هستی.تو خیلی دختر پاک و مهربونی هستی دلت پاکه زیاد دعام کن باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باز بعدا میام برات یهعالمه حرف میزنم دوستت دارم بووس بوووووووووووووس

سلام آجی نگین مهربونم
منو شرمنده میکنی
عزیزدلم
آخه پاک بودن کجا و من حقیر گناهکار کجا
میدونی
خدا خیلی دوسم داره که آجی و دوست گل و مهربونی مثل تو بهم داده
دوستت دارم
نگین جونم
ایشالا که کار شوهرت هم درست میشه امید با خدا
انشالله اگه خیر و صلاح باشه جور میشه
نگران نباش
درکت میکنم
از ته دل از خدا میخام که امیدتو ناامید نکنه
من هم تو شرایطی مثل تو بودم
ولی خب قسمت نبود و نشد که کار شوهرم درست بشه
ولی اصلا ناامید و ناراحت نیستم
امیدوارم که زودی بیایی
و یه خبر خوب بهم بدی
از شادی تو من شاد میشم
قربونت برم
شبت به خیر و شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد