جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خداجونم  

حکمت و خیری که تو بعضی از خواسته ها و کارهای ماست  

که یا ما به خواسته هامون نمیرسیم  

یا تو کارمون موفق نمیشیم  

شاید بر ما پوشیده باشه  

ولی تو خودت ناظر و شاهدی  

به امید و

التماس بنده هات

به دستهای خالی و چشم های پر اشک بنده هات  

من یه آجی بیشتر ندارم  

که بهترین دوست منه  

شایدم یه دوست که بهترین آبجی منه  

پس خواهش میکنم  

التماست میکنم  

ازت میخام  

که امید خودشو و همسریشو ناامید نکنی  

و کارشونو بسازی 

مشکلشونو حل کنی و با این کار دلشونو شاد کنی 

تو که تنهای خدای خوب و مهربون همه ما هستی  

توئی که ......... 

خداجونم در خوب بودن  بخشنده بودن مهربونیت  

در همه ویژگی و صفتهای که داری و همشون سرشاز از بزرگ بودن و کریم بودن توئه  

هیچ شکی نبوده و نیست و نخواهد بود  

ولی حیف که زبون ما قاصره   

یا الله 

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:59 http://neday-zendegi.blogsky.com

انشالله
خدا مشکل گشای همه است

شیرین دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 18:36 http://faeze1370.blogfa.com/

چه قدر احساس می کنم می فهمم چی میگی....منم مثل تو ام برا منم دعا کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد