جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا  

خیلی احساس کلافگی میکنم  

گم شدم در لا به لای این کلافه  

هرچی دست و پا میزنم و تلاش میکنم بدتر میشه  

نمیدونم باید چیکار کنم فکر کنم باید همینطور آروم و بیصدا باشم تا بدتر از این نشه  

خدایا بفرست مرهم دلی و آرامش اعصابی قربونت برم  

میدونم تا وقتی تو نخوای نمیشه  

پس بخواه تا بشه  

قدری خسته کلافه بی صبر و تحمل  

و بی اعصاب شدم 

خدایا چندبار کلمه خواهش میکنم کمکم کن رو  

بنوسم و تکرار کنم تا اثر کنه  

هرچند تقصیر تو نیس  

تقصیر منه گناهکار حقیره

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:53 http://neday-zendegi.blogsky.com

الان تو این اجتماع همه این هستند
نگران نباش همه چی درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد