جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

وای برای خونه دلتنگم، نه اینجا جای موندن نیست، نه میتونم که برگردم
وای چه دردی داره دلتنگی، یه لحظه عاشقی اما، براش یک عمر میجنگی
دارم حس میکنم تنهام، میون این همه آدم، چرا اینجام
نه میتونم خودم باشم، نه اونی که میشناسم، که همراشم
چه پشت هم بد آوردم، چه زخمایی که از تو بی صدا خوردم
دارم حس میکنم تنهام، میون این همه آدم، چرا اینجام
نه میتونم خودم باشم، نه اونی که میشناسم، که همراشم
چه پشت هم بد آوردم، چه زخمایی که از تو بی صدا خوردم
وای برای خونه دلتنگم، نه اینجا جای موندن نیست، نه میتونم که برگردم
وای چه دردی داره دلتنگی، یه لحظه عاشقی اما، براش یک عمر میجنگی

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:46 http://neday-zendegi.blogsky.com

همه دلتنگیم
دلتنگ لحظه های شادی دلتنگ آرامش

غمگین جمعه 29 دی 1391 ساعت 11:47 http://zar1.blogsky.com/

سلام
از دلتنگی ننویس که من با این واژه مأنوسم دلتنگهای خویش را رها نمودم وقصه دلتنگی تورا با ان بیان شیوایتان خواندم
زندگی هین جوری است دنیا به کسی وفا نکرده
وبتان عالی است با سلیقه ای متفاوت وبسیار عالی
منتظرم به کلبه حزین من بیایی ونظری بگذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد