جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا یکی از بهترین دوستام  

 که خیلی هم دوسش دارم 

و همسرشم یکی از دوستای خوب آقاسیدم هستش  

توی خرید خونه دچار مشکل شدن  

خونشون رو فروختن به امیدی خونه ای که از قبل دیده بودن  

ولی موقعی که خونه خودشون رو معامله کردن  

رفتن سر قرار برای قولنامه کردن خونه جدید  

طرفشون زده زیر قیمتی که از قبل گفته و حالا بیشترش کرده  

خداجونم 1 ماه فرصت دارن تا تخلیه کردن خونه خودشون  

با این پولی هم که دستشونه جایی بهشون خونه نمیدن  

خدای عزیز ازت خواهش میکنم به دل این طرفشون بنداز که قیمت خونه رو افزایش نده  

و با همون قیمت قبل بیاد سر معامله  

و توی این زمستونی با بچه اسیر سرما و بی خونگی نشن 

خدایا خدای مهربونم به خاطر اشکها و التماس دوستم هم که شده به خاطر اون بچه  

هم که شده دل صاحبخونه جدیدشون رو راضی کن  

من خیلی ناراحتم

خداجونم تو که کارساز و گره گشایی میکنی از بدترین و سخترین مشکلات  

این مشکل رو هم  حل کن  

قربونت برم   

نذار که شوهرش شرمنده بشه   

نذار که با دیدن شرمندگی شوهرش 

دل بهترین دوستمو بشکنه  

نذار 

نذار 

خدایا خودت بهتر میدونی  

هرچی صلاحه همونو انجام بده

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:45 http://neday-zendegi.blogsky.com

عزیزم تو کسی را هم از قلم میاندازی برای دعا کردن یک جا هم برای ما باز کن با اون دل مهربونت دعام کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد