جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا تو کارسازی و مشکل گشایی 

دوست ندارم که ناراحتی و غصه خوردن بهترین آجی هامو ببینم  

اجی محدثه وآجی وجیهه 

هرکدوم مشکلاتی دارن که من توی شرایط و موقعیتشون بودم  

و میدونم چه احساسی دارن و چقده استرس دارن چقده امیدوارند  

من خودم فهمیدم که تو دوست نداری امید بنده هات رو ناامید کنی  

و اونایی رو که میان به درگاهت دست خالی ردشون کنی  

ولی واقعا اگه اونی چیزا و خواسته هایی که ما داریم خیر نداشته باشن و صلاح نباشه  

که فایده ای نداره  

نمیشه گفت تو نخواستی چرا که تو اینقدر خوب و مهربونی که نمیتونی  

ناراحتی و اشکهای بنده هات رو ببینی پس حتما یه حکمت و خیر و صلاحی بوده که  

ما نمیدونیم   

ولی خودت یه جور دیگه و از یه راه دیگه براشون بساز  

که من ناراحتی هاشونو نبینم  

آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:34 http://neday-zendegi.blogsky.com

عزیزم با این قلب مهربونت
انشالله خدا راهگشای همه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد