جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سیدجونم دیشب که از کار برگشتی و 

 سر درد داشتی  

سر دردی که حتی از توی چشمات  

هم معلوم بود  

دیگه نتونستم تحمل کنم خیلی  

دلم گرفت  

صدای شکستن دلمو شنیدم 

خیلی غصم شد و اشکام  بی اختیار 

 می اومدند پایین 

نخاستم گریه کنم ولی  ...

امیدوارم که در همه سختی ها و  

مشکلات زندگی خدای عزیزمون پشت و پناهت باشه   

و هیچوقت تنهات نذاره  

خدا بهت سلامتی و تندرستی بده  

 خدا به کارت به درآمدی که داری برکت بده  

الهی من فدات شم  

فدای همه خستگی هات  

فدای اون دستهای زحمتکشه پینه بستت 

بهت افتخار میکنم   

خیلی دوستت دارم

خداقوت عزیزدلم

وجودت آرامشبخش دل بیقرار 

و زندگی منه  

من خیلی شرمندتم 

امیدوارم منو ببخشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد