جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام  آقاسید گلم  

عیدت مبارک باشه عزیزدلم    

دوست داشتم شب عیدی به بهونه عید  

 یه هدیه ناقابل برات بگیرم  

دیگه شرمنده بیرون نرفتم  

 خیلی دوستت دارم  و خیلی برام عزیزی 

بعضی وقتا ناراحتت میکنم  

امیدوارم به بزرگی خودت منو ببخشی 

این آهنگو به خاطر تو گذاشتم برا وبلاگم  

یادته ۵ سال پیش 

یه سی دی بهم دادی از حمیدعسگری بود  

تقریبا چند روز به خوستگاری بود  

گفتی که خیلی آهنگ آخریشو دوست داری و باهاش گریه کردی  

حالا من باهاش گریه میکنم  

چه زود گذشت    

....  

وای کــه چقد تـــورو دوست دارمو  

میمیرم واسه تو تا همیشه تو قلبمی

می میرم واســه چشمــــای قشنگت

بگـو بگـو بگـو بگـو دوستــم داری

دیگــه نگــو نمیای کـــــه می میرم

وقتی کـــه نیستی بهونـــه می گیرم

بــازی نکن بــا دلـم کــــه می میره

بیــا کـــه دلــم پیش قلب تــــو گیره

نکنه کـه دیوونه شی بـه عشق من شک کنی

نکنــه بی وفــا بشی بخـوای منــو ترک کنی

نکنه کـه میخوای بری بازم میخوای بد بشی

شاید واست عادی شدم میخوای ازم رد بشی

تـورو خدا وقتی میام نگو دیگـه دیره

نگو که دلت یـه جای دیگه یی اسیره

نگو نمیشناسی تو دیگه رنگ صدامو

نگــو نمیفهمی دیگــه معنی حرفــامو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد