جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

آخ جون  

خیلی عید نوروز رو دوست دارم  

به خصوص خونه تکونی رو  

البته نه اون خونه تکونی که تموم خونه رو بهم بریزم و خودمو خسته کنم  

بعدش آخرشم هیچی تمیز و مرتب نشه که هیچی یه ساعت به خودم غر بزنم 

برای من عید نوروز ماه رمضون عید غدیر و ماه محرم و صفر خیلی خاص و دوست داشتنی ان 

البته خب شاید برای بیشتره همین جور باشه    

برای اقاسیدگلم  هم رفتم خرید کردم  

البته تنهایی مثل سالهای قبل

این جوری بهترمه   

هم برا اینکه خودم صبرم بیشتره برای خرید کردن

هم اینکه بعد هدیه ها رو بهش بدم تا اینجوری غافلگیر بشه   

جوراب شرت زیرپیراهنی جوراب کمربند لباس و شلوار و ادکلن

امیدوارم که خوشش اومده باشه 

خیلی دوسش دارم  

امیدوارم  

که خونه هاتون مثل دسته گل تمیز شه  

خرید عیدتون هم به خوشی باشه  

پیشاپیش عید تون مبارک  

انشاالله سال خوب و خوش و پربرکتی داشته باشید 

  

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 20:28

سلام عزیز دلم خوبی شیرینم؟دلم برات خیلی تنگ شده بود ببخش که بهت خیلی کمتر از تو اس میدم آخه میدونی گوشی من خیلی داغونه خیلی میشه سخت باهاش اس داد.تو به بزرگیه خودت ببخش .شوهرمونم که رفته خدمت مقدس سربازی خیلی دلتنگشم.واسه همین حوصله هیچکاری رو ندارم.تازگیا کلاس آرایشگری اسم نوشتم تا شاید کمتر فکرم مشغول شه البته آرایشگری رو هم دوست دارما میخوام یه سالن بزرگ بزنم.راستی عیدتم پیشاپیش مبارک باشه عزیز دلم.اینقدم شک شکی نباش دتر جون

ووووووووووووووووووووووووووو ببین کی اومده وای خدای من
سلام آجی وجیهه
خوبی عزیزمممممممممممممم
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی الهی قربون دلت برم
آجی جونم نگران نباش
همه این دوری و دلتنگی ها یه روزایی خاطره شیرینی میشه
فدات بشم درکت میکنم
دوری کسی که خیلی دوسش داری خیلی سخته
به خصوص اگه بهش وابسته هم باشی
فدای دلت بشم
وای آجی من میخاد آرایشگر بشه
حتما موفق میشی
چون خیلی باذوقی
زودی ارایشگری رو یاد بگیر
کوتاهی مردونه ای هم یاد بگیر این سری شوهریت از خدمت برگشت
مدل خوبی برات میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد