جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

"ز" زندگی 

زیبایی و زشتی های زیادی داره  

با هردوتاش باید بجنگی  

با زیبایی هاش بجنگ تا بدستش بیاری  

و با زشتی هاش بجنگ تا نابودش کنی 

هر زیبایی به آسونی بدست نمیاد  

اگه هم اومد به آسونی از دستش میدی  

آجی جونم 

 قربونت برم   

وجیهه جونم

درکت میکنم  

لحظاتی رو میگذرونی که اگه بخای هم نمیتونی راحت ازشون عبور 

کنی آخه دلتنگی و انتظار  

بعضی وقتا اشک آدم رو هم درمیاره چه برسه به دل  

مواظب خودت شوهریت محبت و عشق بینتون باش 

از ته دلم برات ارزوی سلامتی و خوشبختی رو دارم  

نظرات 2 + ارسال نظر
آنیتا سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 20:39

وازاین فاصله ها که میان من وتوست *وهرآنگه که دلت تنگ من است *بهترین شعرمرا قاب کن پشت نگاهتت بگذار* تا که تنهاییت از دیدن من جابخورد *وبداند دل من با توست وهمین نزدیکیست..........

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممم شیطون
باید بگم که این دفعه رو اشتباه کردی جونم
اصلا نیازی نبود که خوشبختانه فسفر بسوزونم(فسفر چیه خوردنیه)
چون اولین نظری که گذاشتی آنیتا بود فهمیدم خودتی
بقیه نظرها هم چون آیدی ها مشخصه
و عددها مثل همه دیگه تابلو شدی
دیگه میشناسمت کلک

نگار پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 07:40 http://kholaseyebaran.blogfa.com

سلام گلم. مرسی که به وبم سر زدی. شما هم با افتخار لینک شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد