جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سعی میکنم بعضی وقتا  

با مشکلات و سختی ها قایم موشک بازی کنم  

چشمامو میبندم و میشمارم  

نه جایی برای پنهون شدن ندارن  

برمیگردن پیش خودم و پشت خودم قایم میشن  

نظرات 7 + ارسال نظر
آنیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 20:59

سلام شیرین جون بابت اهنگ ممنون اومدم تشکرما برات ایمیل کنم ولی چون سرعتم پایینه یهو کامپیوترم قط زد شرمنده

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم
فدای تو قابلی نداشت که
امیدوارم که خوشت اومده باشه
دوست دالم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آنیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 20:21

بازم سلام میگما اگه اون روزاتو15 سالگی بچه بغلشون بود توچرا بعد4 سال ازدواج وباسن بووووووووووق سالگی بچه نداری ؟ها؟اگه مشکل بچس من میرم حامله میشم فقط آبروریزیش پای تو!!!ما که رفتیم حامله شیم بدرود زندگی باآبرو

وووووووووووووووووو
ببین کی اینجاس
چطوریییییییییییییی
نه ولش کن حیف زندگی با آبرو نباشه
من یه چیزی گفتم انشالا زودی مزدوج شی و من نی نیتو ببینم
من که خو بچه میخاستم این آقاسید رو حریفش نشدم
اون بوووووووووووووووق چیه این وسط

آنیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 13:06

راسی ی چیزی یادم رفت نگار خانم اسمشو شیرین زهراشورکامه ما خلاصه میکنیم میگیم شیرین البته شورکام فامیلیشونه تازه فامیلیشون پسوندتلخونم داره که من دیگه حال نداشتم بنویسم بععععععععله اینجوریاس که در کل میشه:شیرین زهرا شورکام تلخون لازم به ذکره چون بابابزرگ پدرشون عطاری داشتن به طعمای مختلف علاقه داشتن براهمین فامیلیشون این بوده پدرشونم به یادبابابزرگشون این اسمارودخترشون گذاشتن ماکه رفتیم بای بای

من که نگرفتم چی شد
شیرین زهرا شورکام تلخون قضیه چیه
فعلا دندونم میدرده مخم تعطیله
بیا دوباره توضیح بده

راستی
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
فسفر سوزوندم فهمیدم چی شد
کی اینطور
دستم بهت برسه
............................
خب برسه چیز خاصی نمیشه

انیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 12:56

سیلام سیلام من اومدم قبول نیس توتقلب کردی منا شناختی لو رفتم همچین میگی انگارچندسالمه!!!بخدا تازه 19سال و 1ماهمه!شووووووووووووهر میخوام چیکارمگه مغزخرخوردم(بلانسبت)توکه کردی چه خیری دیدی؟فکربدنکن منظورم اینه توکه ازدواج کردی چه خیری دیدیایشالااول توبزا(4قلو)بعدمن ازبین یکی ازبچه هات یکیاانتخاب میکنم واسه ازدواج که تواوج طفولیت نترشن!!من برم عسیسم فعلابای

عجب زبونی داری دختر
میخای آخر عمریه ور شکست شیم مستقیم با داییت بریم زندان
4 تا چه خبره
آخه دندونم
وای دندونم
دخترای اون زمونا 15 سالشون بود بچه بغل بودن
چقده میخای خوشگذرونی کنی

من قراره 4تا دختر بیارم به درد تو نمیخورن

یه هم اندیش370 سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 20:57

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام زهرا جونم اگه گفتی من کیم؟یه خورده فکرکن...........یه خورده دیگه فسفربسوزون........ای بابا منم دیگه.....اسمم؟تفکرکن....ای بابا این قد فسفر نسوزون خودم میگم ها....ولش کن نمیگم...گریه نکن بابا میگم هانیه ام زن دایی جونم اوووووه محمداومد من جیم شم شبت پراز مهرخدا بای

واااااااااااااااااا
نروووووووووو
اگه بری دیگه نیستی ها
خب رفتی
منم میگم
دوست دالمممممممممممممممممم
هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییی
برات دعا میکنم که یه شوهر خوبه خوب نصیبت بشه
و من اول خوشبختیت و بعد تو لباس عروس ببینمت و بعدش راحت
سرمو بذارم زمین
هووووووووووو فکر بد نکن
سرمو بذارم زمین بخوابم
در ضمن من آرزوی دارم نبیره و ندیدمو هم ببینم (جز آرزوهای محاله)

نگار پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 08:40

یه سوال؟
اسمت شیرینه یا زهرا؟
ببخشیدااااا حس فضولیم گل کرد...

نگار پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 08:38 http://kholaseyebaran.blogfa.com

سلام عزیزم
خوشحالم که یه دوست مثله خودم پیدا کردم. من دیشبم رفتم خرید ولی بازم چیزی نخریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد