جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا 

خیلی کلافه ام  

خیلی دلگرفته ام  

دلم میخاد حداقل تو باشی  

آخه تو بودی که همش دست نوازش بر سرم کشیدی  

تو بودی که همش دلم رو با حضور و مهربونیت گرم میکردی 

آخه دستهای گرم و با محبت تو بود که در بدترین شرایط دستای منو میگرفت  

خداجونم خیلی عوض شده اونی که  

میگفت خوشبختم میکنه 

اونی که میگفت بهم علاقه داره  

پس چی شد چرا اینطور شد چرا یه دفعه ای تغییر کرد  

الانم خوبه مهربونه ولی حس میکنم جای یه چیزی کمه دلم یه احساسی رو گم کرده

من قبول دارم هرچی که تو میگی  

 با هرچی که در مورد من به ذهنت میرسه موافقم  

خدایا شایدم من گم شدم  

خداجونم برم گردون   

خدای مهربونم 

تنهام  

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 09:55 http://kholaseyebaran.blogfa.com/

و کارم را به خدا می سپارم....

نگار دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 08:44 http://kholaseyebaran.blogfa.com/

دیشب خدا را دیدم گریه میکرد
من هم با او گریستم
هر دو یک درد مشترک داشتیم…
آدم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد