جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

این مدته همش آقایی 

در حال انجام کار بوده  

یا بردن من به بیمارستان  

خیلی این چند روزه حالم بد بوده در حدی که به گریه افتادم  

بیچاره این اقاسیدم که همش این مدته به غیر از کارش 

درگیر خرید خونه بوده  

حسابی خسته شده میدونم  

طفلک دم از خستگی نمیزنه ولی من خستگی رو از تو چشماش میخونم  

همسر عزیز و مهربونم  

اقاسیدگلم  

امیدوارم که بتونم به زودی این مهربونی و محبتاتو جبران کنم  

الهی من قربونت برم  

فداتشم 

وجودت آرامش بخشه 

دل طوفانی منه  

انشاالله در همه جا و در همه کارهات  

خدا یار و نگهدارت باشه  

آمین

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 08:05 http://kholaseyebaran.blogfa.com/

خدا بد نده عزیزم. ایشاا... بهتر باشی.
دست آقا سیدتم درد نکه که اینقد مرد خوبیه. قدرشو بدون عزیزم...

شیرین پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 16:00

خیلی آقایی آقاسید
من مخلص و خاک پاتم
الهی فدات بشم عزیزدلم
انشاالله بتونم بیشتر از این قدرتو بدونم
و کمتر با کارهام اذیتت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد