جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

امسال هم قسمت شد  

و سال تحویل رو در مسجد مقدس جمکران بودیم  

به همراه مادر و پدر عزیزم اقاسیدگلم و خاله و شوهرخاله محترم و بچه هاشون   

خیلی خوب و باصفا بود جای همگی شما خالی بود  

نزدیک سال تحویل خیلی دعا کردم 

برای هرکی میشناختم و نمیشناختم  

اونایی که التماس دعا گفته بودن و نگفته بودن  

برای خونواده هام  

یعنی هم خونواده خودم و خونواده آقاسیدعزیزم 

انشالا که سال پر از خیر و برکت سال پر از خوشی و لحظات شیرین برای همگی ما باشه  

از ته دلم برای همه جوونا همسن و سالای خودم دعا کردم  

عاشقا بهم برسن  

اختلافا حس تنفر از قلبها پاک شه و جاش مهر و محبت جایگزین ابدی شه  

مستاجرا خونه دارشن 

پیاده ها وسیله دار شن  

جمع دوتایی ها سه تایی و الی بیشتر شه  

و......... 

التماس دعا  

تو را به خدا التماس دعا  

ما رو هم دعا کنید  

حتی اگه یه نفر بیاد وبلاگم و همون یه نفر از ته دلش برام دعا کنه هم بسه 

بعضی وقتا  

خیلی از خودم متنفر میشم  

از بعضی از اخلاقای بدی که دارم 

از انتظارایی که بیش از حدی که دارم  

از حسادت و مقایسه هایی که تو فکرم توی تنهایی 

میکنم  

بعضی وقتا ناخودگاه موقع هایی که حتی تنهایی هم به اندازه من تنها نیس 

گریم میگیره 

از زندگی از هرچیزی و همه چیز ناامید میشم  

دلم به حال دلم میسوزه  

که شکسته و زخمیه  

که خیلی غریب و تنهاس 

که همدم و مونسی نداره  

آقاسیدمن کسی که عشقمه زندگیمه عمرمه همه وجودمه  

هم مقصر نیس و تقصیری نداره  

مقصر خودمم 

مقصر این تقدیره که اینجور نوشته  

و تا آخر باید اینجور بازی کنی  

ببخشید پرحرفی شد 

زیادی غرغر کردم خب دست خودم نبودم  

نظرات 3 + ارسال نظر
غمگین پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 20:50 http://zar1.blogsky.com

وقتی غمگینی یه نگاه به چشمان خدا بینداز او هم چون مادری تو را می نگرد... همو که روزی تجربه ی داشتن مادر را نسیب کرد... خدایا می دانم کنارمی ولی نمی دانم از چه این چنین
خدایا کلبه عاشقانه این دو عاشق را بیشتر از قبل در ظل توجهات خویش پر از محبت وعشق ودوست داشتن بنما
الهی آن سان که خواهی ایندو کبوتر عاشق را پناهی پس مباد که لحظه ای رهایشان نمایی که تو خالق وفرمانروایی

محمد چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 10:26 http://oshaghoshohada.blogfa.com/

سلام . امیدوارم سال خوب و خوشی رو در پیش داشته باشی
با مطلب جدید بروزم .

"درد او ، غفلت ما بود"

نگار سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 09:59 http://kholaseyebaran.blogfa.com/

واااای چه جای خوبی بودی شیرین خانوم
امیدوارم تو این سال جدید دلت همیشه شاد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد