جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دلم شد قد یه مورچه  

وسعت دلتنگیش به اندازه یه دریای خیلی بزرگ 

صدای شکستنش اشکامو سرازیر کرد

دیشب صدای آه گفتنش رو حتی خودم هم شنیدم  

خدایا نکنه  

صدای آهی که کشید رو تو هم شنیده باشی و بخای تلافی کنی 

هیچوقت و هیچ جایی دلشو نشکن  

چون من بارها تجربه کردم   

هربار

بغضمو تو دلم شکستم  

صدامو تو گلو خفه کردم  

ولی هیچوقت نتونستم اشکامو پنهون کنم  

خداجونم اگه من هم نبخشیدمش  

ولی حتما تو ببخش 

چون خیلی دوسش دارم  

مواظبش باش

نظرات 1 + ارسال نظر
... دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 12:16 http://...

آرام باش دل من
آرامتر نفس بکش
ممکنه از اینی که هستی متلاشی تر شوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد