جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

هی هانی امیدوارم زودی بیای و بخونی 

ببینم راضی میشی 

دست از سر کچل مطلبای من برمیداری    

دههههههههههههههههههع 

از دست یه الف بچه چه کارایی که نباید انجام داد  

امیدوارم رغبتت بسوزه بی رغبت بشی دختر  

حیف که نازمو دادم بهت میدونم خیلی لوس شدی  

وگرنه یه دست دهواتم میکردم 

ایششششششششششششششش 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلیا دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 14:47 http://yeksabadsib.blogfa.com/

سلام شیرین.

یک سبد سیب با شهادت اعضای بدن بروزه.

شب و روزت پر از محبت خدا.

shahram شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 00:23

خدای مهربون حسودی میکنم به اون دلهای شکسته ای که بهترین خریدار رو دارن

shahram شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 00:22

♥...پسران موتورسوار...♥ جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 14:44 http://www.lizlisa.blogfa.com

دلم را که مرور میکنم
تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم…….
روی آن نقطه هم
میخ میکوبم
…و قاب عکس تو را می اویزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد