جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خب  

روز مرد هم داره نزدیک میشه  

کم کم باید آماده ولخرجی شیم البته من قبلا هدیمو دادم 

یه تلفن همراه  

ولی یه چیزی خیلی حرص آدمو در میاره 

اینکه میگن پولی که برا گرفتن کادوی مرد خرج میشه از جیب خودشه  

کی گفته  البته شاید برا بعضی ها اینطور باشه  

ولی برا من نه  

چون من مامان و بابام  

پول بهم میدن و خیالم راحته  

اگه یه دفعه ای هم ندن کم کم بهم پول میدن منم ذخیره میکنم  

خلاصه اینکه امیدوارم که این روز بر مردان زحمتکش و مهربون  

باگذشت و صبور مبارک باشه 

به خصوص  

همسری عزیزم اقاسیدگل خودم  

بعدشم باباجون و آقاجونم  

و بابابزرگ جونیم 

هرکی گذرش به اینجا خورد  

در مورد اینکه چه هدیه ای بهتره نظر بده  

نظرات 3 + ارسال نظر
طاهری چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 09:12 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

سلام خوبین انشالله
این هفته ششمین یاسین همزمان شده با شب آرزوها
منو دیگر دوستانی که در این طرح شرکت کردن از دعای خیرتون بی بهره نزارین
قرارمون فردا 5شنبه 26اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء
انشالله به حق همین ماه عزیز به حاجاتتون برسین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی[گل]

نسترن چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 08:55 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام زهرا جان
امیدوارم موفق باشی
به من هم سر بزن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 15:37

شرت چطوره؟جورابم خوبه.ولی شرت بهتره بیشترتوچشه......

سلام
فکر کنم تو این نظرو گذاشتی ها
ه...ی ببینم اونم سیمای مغزت نسوخت
چقده فکر کردی تا جواب دادی خب
شرت و جوراب که خودمم میدونم
نابغه
یه چیز دیگه بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد