جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

امسال ششمین سالیه که با شب آرزوها آشنا شدم  

شب لیلة الرغائب 

خیلی بهش اعتقاد دارم  

هرسال سعی کردم در کنار نماز خاص اون شب روزه هم باشم

ولی اگه روزه هم نگرفتم نمازشو به جا آوردم  

خیلی طول نمیکشه 

خدای ارحم الراحمین ما  

خدای ستارالعیوب ما  

اینقده مهربون و بخشندس 

که هیچوقت دوست نداره دل بندشو بشکنه و دست خالی ردش کنه  

انشالا شمایی که میای به وبلاگ من  

یادت باشه برا من هم دعا کنی التماس دعا  

من هم قابل باشم دعاتون میکنم  

بعضی وقتا ما آدما زود امیدمون ناامید میشه 

در بدترین شرایط اگه عاجزانه هم التماس خدا کنیم  

شاید مشکلمون حل نشه و حاجت نگیریم  

ولی چرا خدا رو مقصر میدونیم  

شاید خیر و صلاح و حکمت بعضی خواسته و آرزوها تو نرسیدن و برآورده نشدنش  هست  

که ما از حکمتش خبر نداریم  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد