جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

آخ جون  

بلاخره امروز همت خودمو به کار گرفتم   

و این شیطون بدذات رو لعن کردم هرجوری بود با صدتا ساعت کوک کردن

سحر بیدار شدم  البته از دیشب استرسشو داشتم

عجله ای سحری یه چیزی خوردم  دیگه وقت و حوصله داغ کردنشو نداشتم

باقلاپلو هندونه یه کمی هم شیرینی و آب البته به اضافه مفنامیک اسید  

آخه این دندونه عصب کشی شده پدر منو در آورده 

بعدشم رفتم دوش گرفتم و نماز صبحمو خوندم  

تا ساعت 10 و نیم خواب بودم  دیگه مجبوری بود  

الانم گشنم نیست سالمم 

ولی تو این آفتاب داغ باید برم به کمک جاری حیاطو جارو بزنم  

 خیلی خوشحالم روزه شدم  

امیدوارم که حالم بد نشه 

تازه برای امشبم خیلی ذوق دارم  

نماز لیلة الرغائب رو بخونم  

شما هم بخونید به خدا خیلی جواب میده اگه از ته دل و اخلاص باشه 

زودی جواب میگیرید 

التماس دعای مخصوص

نظرات 1 + ارسال نظر
محرابl پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 16:43 http://www.feyzbook.blogsky.com

سلام
قبول باشه عزیز
التماس دعای مخصوص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد