جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

آسمون خاکستری 

تو دلت از چی گرفته   

منم دلم گرفته  

همدردیم

خدایا  

خداجونم امشب هم با من باش 

امشب هم به حرفام گوش بده  

ممنونتم خدای عزیز  

التماس دعا خداجونم  

امشب که شب آرزوهاست 

آرزو میکنم  

برای تمامی کسانی که میشناسم و نمیشناسم  

تمامی کسانی که التماس دعا و دعاگوی من بودن 

تمام کسانی دوست و دشمن من هستن  

تمامی عزیزانم  

که امشب خوبترین و بهترین آرزوهاشون برآورده شه 

خدایا حرفا بسیار و دعاها بسیار 

تو خودت میدونی بهتر از هر کس دیگه ای 

امید هیچکسیو ناامید نکن 

ای خدای  

من 

نظرات 2 + ارسال نظر
محراب شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 07:18

خصوصی
سلام
تو متن زیبات یه کلمه ست که معنی رو عوض می کنه اگه میشه اونو اصلاحش کن .می دونم اشتباه لوپی شده ولی چون می تونه برداشت ها رو عوض کنه بهتره اصلاح بشه
فکر کنم به جای خدای عزیز نوشتی " خدایای عزیز"
مرسی . موفق باشی
محراب

سلام
خیلی ممنون از اینکه گفتین
خودم چندبار متنو خوندم ولی نمیدونم چرا متوجه نشدم
موفق باشید

سلام شیرین جون
خوبی عزیزم؟
در مورد روز من، راستش من از خودم که نمیتونم یه جمله قشنگ بنویسم و مطمئنا اگه بخوام یه جمله اس ام اس بکنم ، یکی از همین پیامکای اینترنتی هست که در مورد روز مرد مینویسن.. از نت پیدا میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد