جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دلم میخاد  

فقط یه جمله بگم تا  

همه حرفای دلم توش باشه 

که اگه عشقی هست هواری باشه برای دلی که  

منتظرم بشنوه  

اگه غمی هست از دیدن اون جمله از رو بره و دیگه سراغ نه که فقط من 

بلکه سراغ هیشکی نره  

اگه دردی هست با اون جمله تسکین پیدا کنه  

و اگه ناامیدی هست امیدی بشه برای ناامیدا 

خدایا ممنون که هستی 

ممنون که میشنوی 

ممنون که مرهمی برای دلهای طوفانی  

اون جمله رو هنوز پیدا نکردم 

اگه کسی پیدا کردم  

بهم بگه 

نظرات 1 + ارسال نظر
محراب دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:00 http://feyzbook.blogsky.com

ومن یتوکل علی الله فهو حسبه
و هرکس به خداوند توکل کرد پس او را کفایت است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد