جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

گاهی" ســـ ــکــوت " علامـت رضـایـت نـیـسـت !!!!
شـــ ــایـــ ـد کــــ ـــسی دارد
خــــفـــــــــ ـه می شـــــ ـود
پـــشــت سنــگـیـنی یـک بـــغـــض!!! 

 

این جمله را جایی دیدم گفتم اینجا بنویسم  

آخه داره از حال من میگه واقعا مثالش مثله الانه خودمه  

دلم بدجور گرفته  میخام حرف بزنم فریاد بزنم

چندوقته بدجور بهم ریخته ام از نظر روحی  

اعصاب دلم میخاد گریه کنم  

اگه کسی تونست همین چند جمله منو درک کنه  

فقط برام دعا کنه همین البته اگه من لایق اون دعا باشم و اجابت بشه در حقم  

اون روزا یه هانی هم داشتیم بهم سرمیزد 

نمیدونم کجا رفت 

میدونم هستا ولی حس رغبتش متاسفانه مفقودالاثر شده  

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 20:35

درک میکنم براتم دعا میکنم از ته قلبم چون خودمم دلم گرفته که هیچوقت دلت نگیره گریه به چشاتم نیاد همیشه شاد باشی به دور از غم یاعلی

سلام خیلی ممنون از لطف شما
موفق باشید یا علی

هانیه شنبه 8 تیر 1392 ساعت 18:04

ای بابا داری به کی بدوبیراه میگی
اون مرد سوخته کیه کنارت هانی
نکنه تازگیا مزدوج شدی من خبردار نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد