جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دوست دارم نگات کنم، تو هم منو نگا کنی من تو رو صدات کنم , تو هم منو صدا کنی

قربون صفات برم , از راه دوری اومدم جای دوری نمیره ، اگه به من نگا کنی

دل من زندونیه , تویی که تنها میتونی قفس واکنی و پرنده رو رها کنی

میشه کنج حرمت گوشه قلب من باشه میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی

تو غریبی و منم غریبم , امّا چی میشه دل این غریبه رو با خودت آشنا کنی

دوست دارم تو ایونِ مقصوره از صبح تا غروب من با تو صفا کنم , توهم منو دعا کنی

دلمو گره زدم به پنجره ات دارم میرم دوست دارم تا من میام, زود گره ها رو واکنی

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی

حسرت زیارت جد تو مونده بر دلم چی میشه اگه منو راهی کربلا کنی

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی اون قده رضا میگم تا دردمو دوا کنی

نظرات 3 + ارسال نظر
طاهری پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 04:40 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

سلام بر شما
طاعات و عباداتتون قبول
انشالله امشب در دومین روز از ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء چهاردهمین بار سوره یاسین رو قرائت میکنیم
انشالله حاجت روا بشین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی[گل]

طاهری چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 21:51 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

سلام
خوبین انشالله
فردا شب یاسین یادتون نره
برای منم خیلی دعا کنین تا به حق دل پاک شما خدا مشکلمو حل کنه
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی[گل]

طاهری پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 15:16 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

ممنون از حضورت دوست مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد