جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام خداجونم  

من به داشتن خدای خوب و مهربونی مثل تو افتخار میکنم  

تویی که قدرت داری بدترین بنده هات رو به اشد مجازات برسونی  

ولی هرگز این کار رو نکردی بلکه به راههای مختلف اونا رو کمک کردی  

راهنمایی کردی و هرگز فرصت توبه و بازگشت به سوی خودت رو ازشون نگرفتی  

چرا تو اینقد خوبی و ما اینقده بد چرا ما تو موقع شادی ها به فکرت نیستیم  

ولی لحظات سختی تو را صدا میزنیم  

اگه اتفاق بدی بیافته و توی بدترین لحظات زندگیمون باشیم  

هرگز نمیخاییم خودمونو مقصر بدونیم یا به حکمتی که ما از اون بی خبریم و تو آگاهی فکر کنیم  

فقط دلمون میخاد یکی رو داشته باشیم که اونو مقصر بدونیم و سرزنشش کنیم  

ما رو ببخش خداجون  

خواهش میکنم ما رو ببخش

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:22 http://namebar0n.blogfa.com

خیلی ممنون ک تولدمو تبریک گفتی مرسی

از حرفایه خوبتم ممنونم
بله اگه تو این دنیا جوابشونو نده تو اون دنیا صاف میکنه
مطمئنم

صبر صبر تا گشایش

راستی بازم بهم سر بزن لینکت میکنم ک راحت باشم

رویا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:27 http://namebar0n.blogfa.com

میدونی اونقد دلم گرفته ک حدنداره
ن عاشق معشوق نیستم
دلم از تک تکه ادمایی ک بدخواه ادمن متنفرم
ینی چرا خدا دیر جواب اونجور ادمارو میده
حکمتی داره ؟؟؟
حداقل به من یه نیروی بده ک خودمو ناراحت نکنم من ک سپردم دسته خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد