جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

امروز سومین سالگرد ازدواجمونه  

سیدجان تو اینقد سرت شلوغه که  

نه وقت نشستن پای کامپیوتر داریو نه حالشو  

خبری از وجود چنین وبلاگی هم نداری 

خیلی خوشحالم همسری مثل تو دارم  

به وجودت افتخار میکنم   

هرچند مدرک دیپلم داری ولی سطح هوش و درک تو اینقد بالائه  

که من جرات نمیکنم تو رو مقایسه کنم با افرادی که لیسانس دارند 

اگه یه روز به من اختیار کامل میدادند یا فرصتی برای برآورده شدن آرزویی 

رو به من میدادند حتما آرزو میکردم کاری پیدا بشه که در حد شان و لیاقت تو باشه  

نه مدرکت  

خیلی ها تو این دنیا پارتی دارن ولی من خوشحالم که پارتی تو فقط خدای مهربونه  

کسی که اگه لطفی میکنه در حقت  

کمک میکنه تو کارت  

نه منت میذاره نه توقعی داره در برابر اون همه کرم و محبتش 

تو ماشین مدل بالا نداری 

خونه ویلایی هم نداری  

چندماه یه بار هم مسافرت نمیری  

سالی یه بار هم وسیله های خونتو عوض نمیکنی 

پولی اونچنانی نداری که پارو کنی  

ولی در عوض همه این چیزای فانی سرمایه هایی داری که تا ابد باقی اند 

اون اراده محکمی که داری اون مهر و محبتی که داری  

اون ایمانی که داری اون اخلاق خوبی که داری  

و مهمترین و بهترینش خونوادت هستن  

هیچوقت بهت نگفتم به خونوادت علاقه عجیبی دارم  

هیچوقت بهت نگفتم که پدرومادرتو از خود تو هم بیشتر دوست دارم  

هیچوقت نگفتم روزای هفته رو به انتظار سپری میکنم تا روز جمعه برسه  

هیچوقت نگفتم که اگه بعضی وقتا در رابطه با بعضی مسایل که مربوط به خونوادت میشه غر میزنم  

عشق و علاقمو بهشون چندبرابر میکنه   

هیچوقت نگفتم که به خاطر خواهرها و برادرهات  

با چندتایی از دوستام دعوام شد  

چون قبول نداشتن که خونواده شوهر هم مثل خونواده خود ما هستن

من تو رو خیلی دوست دارم  

تو هم همینطور منو دوست داری  

همیشه صبحا که از خواب پا میشم تا ظهر که بیای خونه چشم انتظاریتو میکشم

ولی حیف که زن و شوهر جفت همیم هردوتامون لجبازیم  

به خاطر همین لجبازی بعضی وقتا دعوامون شده دل همو شکستیم 

ولی هرگز کینه ای نیستیم 

هیچوقت به فکر تلافی نیستیم  

و همین خوبه و ارزش داره  

نمیدونم برای سالگرد ازدواج چی بخرم برات که خوشحالت کنه  

از خدا میخام همیشه کمکت کنه توی کارها و هرگز تنهات نذاره  

امیدوارم عشق و علاقمون روز به روز بیشتر شه و من و تو اولی و آخری برای همدیگه باشیم 

خیلی دعا و آرزو دارم برات که خدا بهتر میدونه  

خیلی عزیزی برام   

ببخشید اگه بعضی وقتا از من بی محبتی دیدی 

من هم میبخشمت  

سیدجان  

خیلی حرفا برای گفتن دارم  

تا الان نزدیک صدباری برات نامه نوشتم ولی هیچوقت بهت ندادم  

هرکدوم رو که نوشتم دیدم نمیتونن حرفای دلمو بهت بزنن 

پارشون کردم  

ولی از اینجا میخام بهت بگم  

واقعا دوست دارم عاشقتم  

خیلی برام عزیزی خیلی بهت وابسته هستم  

بعضی وقتا با حرفام با کارام تو رو رنجوندم میدونم  

بیشتر این دعواها و مشکلات از اون جایی آب میخوره که وقتی نداریم برای درددل کردن 

شاید ناراحتی و اعصاب خوردی ما از یه جای دیگه باشه ولی سر هم خالی میکنیم  

برای حرف زدن وقتشم که باشه باز هم نمیخای باهام صحبت کنی 

نمیدونم چرا از من فراری هستی منو لایق شنیدن حرفات نمیدونی  

من به دوستات به همکارات غبطه میخورم  

چون اونا بیشترین زمان رو در کنار تو دارن تا من  

من با حرفای تلخ تو تلخ میشم با حرفای شیرینت شیرین  

اگه حرفات با طعنه کنایه باشه زجر میکشم 

اگه حرفات آروم باشن ارمش پیدا میکنم  

من واقعا توقع زیادی از تو ندارم  

میخام موقعهایی که ناراحتم مشکلی دارم حوصله و اعصاب ندارم تو رو داشته باشم  

دستی که نوازشم کنه نه برای متهم کردن من نشونه بره زبونی که با حرفاش آرامش بهم بده نه  

اینکه زخم زبونه  

گوشی که حرفامو بشنوه و شونه ای برای تکیه کردن برای گریه کردن  

توی دعوا ها اگه حرفی میزنم واقعا از ته دلم نیست 

واقعا منظوری ندارم  ولی تو هم اندازه من مقصر هستی   

تو میدونی من دلنازکم حساسم  

این کاری به جنبه نداره جنبه من به اندازه کافی بالا هست  

اینکه جلوی جمع منو تحقیر کنی با حرفات خیلی برام سخته که پای جنبه من بذاری  

تو فکر میکنی خدا راضیه که خنده رو لب همه بیاری ولی نوبت به من که میرسه با کارا و حرفات اشک منو دربیاری 

کمی درک کردن حال و اخلاق من تمومی این مشکلات رو حل میکنه  

دیگه هیچوقت جلوی جمع منو ضایع نکن  

چون ممکنه تو صدای شکستن قلب منو نبینی و پای جنبه نداشتن من بذاری  

اگه صد نفر حرفی بزنن یا خطایی بکنن میبخشی و به روشون نمیاری  

ولی وقتی همون حرف و خطا از من باشه صدبار سرزنشم میکنی صدبار تحقیرات مثل پتک میزنی تو سرم  

خب دله دیگه توقعی نمیشه داشته باشی وقتی ظرفیتش تموم بشه فشار میاره به چشم 

اون موقع اضافه هاش از چشمات جاری میشن  

  

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 14:54 http://kholaseyebaran.blogfa.com

سلام عزیزم
با تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارک...یه دنیا آرزوهای خوب برا تو و آقا سید دارم...

محمدرضا شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:01 http://mamreza.blogsky.com

سلام .
میلاد کریمه اهل بیت سلام الله علیها بر شما مبارک باشه.
ان شا الله بهترین عیدی ها رو امروز بگیرید.
برای شما وآقاسیدتون هم آرزوی سلامتی وسعادت دارم.

محمدرضا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 19:20 http://mamreza.blogsky.com

صدای گریه می‏آید! … صدای ضجه فرشتگان!
بقیع، امشب دوباره، در خاک تو خورشیدی خواهد دمید و ستاره‏ای به آسمان خواهد شتافت!
شهادت امام جعفرصادق علیه السلام تسلیت باد.

دختر زمستون یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 18:29 http://gomshodedarmeh.blogfa.com

این آدرس جدیدمو عزیزم :)
مرررسی سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد