جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام رضاجان 

ضامن آهو آخ که این روزا همه دست به دست هم دادند تا دلم رو بشکنند تلویزیون که بارگاه و حرم باصفاتو نشون  

میده جایی هم میرم از شانس من همه اونایی که به پستم میخورن همه میخان بیان مشهد 

دوست داشتم ولادتت مشهد باشم برای یه بار هم که شده توی شلوغی باشم   

از همه بدتر اون تصمیم سفری بود که یه ماهی آقاسیدم نقششو کشیده بود که ولادت حضرت معصومه قم ولادت شاهچراغ 

شیراز و ولادت تو ای عزیز قرارمون مشهد بود  

اشکالی نداره چون یه مدته اگه خدا بخاد اقا سید داره مشغول یه کار اداری هستش  

برام مهم نیست که هیچ جا نرفته باشم  

فقط اقاجون ازت میخام روز ولادتت یه عیدی خوب به من و اقاسید بدی البته همه  

خیلی وقته کلافه ام و سردرگمم مشهد اومدن لیاقت میخاد که ندارم  

دیدن ضریح و پنجره فولادت سعادت میخاد که ندارم اما دستامو دلمو تو خیالم به ضریح به پنجره فولاد گره میزنم  

اجازه هست اقا؟ 

یا امام غریب تو روز ولادتت میخام ازت به همه مریضا و بیمارا به خصوص اونایی که هنوز بچه اند و التماس دعا گفته اند  

شفای عاجل عنایت کنی  

اونایی که دلشون کربلا میخاد مشهد میخاد خلاصه دلشون سفر هفت شهر عشق رو میخاد عنایت کن تا  

دلشون نشکنه و به ارزوی خودشون برسن  

همه جوونا تو این دوره زمونه که دخترا شدن پسر و پسرا شدن دختر رو به راست هدایت کن و عاقبت به خیرشون کن  

دعا میکنم برای رفع گرفتاری و حاجترواشدن همه مسلمونا  

همه زوج های جوون خوشبخت و سفید بخت بشن 

اگه بچه ندارن کار ندارن خونه و ماشین ندارن هم نصیبشون کن

آقاجون زیاد وقتتو نمیگیرم دعا میکنم برای خودمو آقاسید در همین حدی که برا بقیه خواستم   

در مورد خودم میدونی که چی میخام ولی در مورد آقاسید میخام کارش قطعی بشه و همیشه تو کارش موفق و سربلند بشه  

التماس دعای مخصوص ضامن آهو

 

نظرات 3 + ارسال نظر
قطره چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 14:54

چ دعاهای قشنگی...
ایشالا قسمت بشه بیای مشهد...
خبر بده منم از اینور بیام اونوقت همو ببینیم...

رویا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:25 http://namebar0n.blogfa.com

راستی من 20 سالم شد تو چن سالته ؟البته اگه دوست داری بگو

لینک شدیاااا

طاهری یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 20:30 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات
بر شافع ما روز قیامـت صـلوات
در شـام ولادتـش که شادنـد همـه
بفرست بر این روح کرامت صلوات
پیشاپیش بهترین شادباش ها تقدیم به شما،بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد