جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

تقدیم به تنها همسفر زندگیم به تنها عشق پاک و حلال زندگیم 

اقاسیدموسئ موسئ کاظمی محمدی 

سید عزیزم سلام  

الان سرکاری و حتما سرت شلوغه میدونم 

 خدا قوت نازنینم  

نمیخام دروغ بگم

نمیگم همیشه و در لحظه لحظه زندگیم خدا رو برای داشتن مردی مثل تو شکر میکنم  

بوده وقتایی که مشکل داشتم و تو مثل کوه پشتم بودی و تنهام نذاشتی 

بوده وقتایی که ناراحت بودم و با حرفات بهم قوت قلب دادی 

بوده وقتایی که درد داشتم و تو تمام تلاشتو کردی که من کمترین درد رو داشته باشم 

در تمامی همه این وقتایی که گفتم   

خدارو شکر و سپاس گفتم نه با زبون قاصرم بلکه از ته دل با تمام وجودم

به خدای مهربون گفتم که واقعا اگه برای منی که اینقد حساس و زودرنجم  

برای منی که اینقد دل نازک و با احساسم  

اگه شوهری داشتم که ایمان نداشت اخلاق نداشت سالم و خونواده دار نبود اهل کار و تلاش نبود 

خدای نکرده زبونم لال معتاد و دست بزن داشت خدای نکرده زبونم لال 

نجیب و پاک نبود و چشمش به دختر و ناموس مردم بود   

اونوقت من باید چیکار میکردم

اگه مردی مثل آقاسید رو نداشتم واقعا چیکار باید میکردم 

 آقاسید من به چشم پاکی و نجابت تو افتخار میکنم  

من به ایمان و اخلاق تو افتخار میکنم  

من به سعی و تلاش تو افتخار میکنم  

من به اراده و همت تو افتخار میکنم  

من به تو به بودنت به وجودت به سید بودنت افتخار میکنم 

من سعی میکنم هیچوقت خوبی ها و محبتاتو فراموش نکنم  

سعی میکنم هیچوقت مهربونی ها و کمک ها تو از یاد نبرم 

من از خدا میخام که سایه تو رو هرگز از سر من کم نکنه 

از خدا میخام کمکم کنه بتونم جبران کنم  

از خدا میخام اراده و توانی بهم بده که فقط به خاطر تو و عشق تو عوض شم 

میدونم بعضی کارا و اخلاقام بچه گونه هستش 

همه این چیزا رو میدونم ولی بدون من همه این مشکلاتمو از روی سادگی که در وجودم هست دارم 

و در آخر  

بخاطر بودن تو تمام سعیمو میکنم در مهمترین وظیفه زنانه م یعنی پر کردن تمام لحظاتت از آرامش، کوتاهی نکنم. 

به بدون در کنار تو افتخار میکنم  

امیدوارم که همیشه مثل همیشه 

در تمامی لحظاتی که میگذرونم چه سخت و آسان 

چه تلخ و شیرین در کنارم باشی و هیچوقت تنهام نذاری 

دوستدار همیشگی تو ...  

این پست پایینی رو هم بخون یادت نره   

http://romantic6370.blogsky.com/1392/06/20/post-370/ 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 8 آذر 1392 ساعت 13:14 http://taketanha1.blogfa.com

درد عاشقی بد دردیه
من درک میکنم
انشالله که شما هم به عشقتون برسید
ولی اینجوری که فایده نداره باید خودت دنبال عشقت باشی
برو شهرشون و پیداش کن
توکلت به خدا باشه ولی یه درصد احتمال دادی که اون الان ازدواج کرده باشه
یا اینکه اگه پیداش کردی و تفاهم نداشته باشید چه اتفاقی براتون می افته

جواب:
سلام
ممنون از حرفای قشنگتون
شما دعا کنید برام باشه؟؟؟؟؟؟
من دیگه نمیدونم چیکار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد