جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا کمی با آه کمی با صدای خسته کمی با دل گرفته بخون شاید تو درکم کنی

دلم از همه چیز گرفته و بیشتر از همه از خودم

چقده خوشحال بودم خدایی دارم که همواره به یادمه همواره مراقبمه  

هیچوقت تنهام نمیذاره مرهمی میشه برای وقتایی که دلم گرفته غصه داره و ناراحته

ولی اشتباه میکردم  

تو خدایی هستی بهتر و عزیزتر از هرچیزی و هرکسی 

اینو مطمئنم  

ولی من بنده ای نبودم برای تو که لایق مهربونیات بخشندگی هات باشم  

ببخشید خدایا ببخش تو ببخش اون کسی رو کسی جز تو نداشت

همه تنهاش گذاشتن  هیشکی نبود براش درددل کنه 

هیشکی بهش محبت نکرد   

هیشکی نبود که باورش کنه همه اونو دروغگو میدونستن همه رو ازش برگردوندند 

خدایا ازت میخام تو ازش رو برنگردونی 

همیشه میخاست خوبی کنه ولی خوبیش بد جلوه میداد 

میخاست حرف بزنه که آروم کنه ولی بدتر 

آشوب به پا میکرد و خیلی از ولی های دیگه که واقعا تهش هیچ منظوری نبود به جز دلسوزی ...  

 نمیدونم دست خودم نیست...

دیگه دلم از هیچی خوش نیست...

خیلی برای زندگی بی انگیزه شدم...تا میخوام به یه چیزی یا کسی دل خوش کنم تمام دلخوشیم تبدیل به غم میشه....

خیلی وقته شور وشاط زندگی رو حس نکردم علتش رو نمیدونم...

شاید بخاطر حرفایی هس که روی دلم سنگینی میکنه و نمیتونم این حرفا رو برای کسی بگم.....

نمیتونم و نمیشه...

یا گوش شنوایی نیس...یا آدمش نیست...  

خدایا کی تموم میشه خستم باور کن روحم خستس  

دوست دارم بیام تو آغوش تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد