جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام خدای مهربونی ها  

سلام خدای بخشندگی ها  

سلام خدای غفار الذنوب 

هزار سلام ای الله ستارالعیوب 

این دیگه تقلب نیست کپی نیست  

امشب دلم گرفته بود گفتم تا همسری بیاد یه حرفایی رو بهت بزنم 

حرف حقیقت اعتراف نمیدونم 

ممنونم ازت پدر و مادری بهم دادی که سرشار از خوبی و محبتند  

پدرومادری که توی سختی ها توی گمراهی ها توی گرفتاری ها هرگز تنهام نذاشتن   

کمکم کردن پشتم بودن و بهم امید دادن

دستان سرد منو با دستان گرم خودشون نوازش کردند

قلب اشوب منو با احساسات و حرفای دلگرمشون آروم کردن  

هزار کلمه و جمله نمیتونه بیانگر معرفی وجودشون باشه 

ممنونم ازت بابت همسری با صبر زیاد و اراده محکم  

همچین مرد و آقایی دارم من 

این دو کلمه کم نیست در برابر عصبانیت طغیان و فریاد و آشفتگی های من 

اراده ای که کمتر مردی رو میبینم ازش برخوردار باشه 

وجودش نفسش گرمابخش و آرامبخش وجود منه 

به وجود همشون میبالم افتخار میکنم  

خدایا به اسم اعظم قرآن قسمت میدم  

( برای همه پدرومادرا جوونا به خصوص خودم و خونوادم)

این سه فرشته رو همواره به راه راست هدایت کن که هرگز اسیر دامها و فریبهای شیطانی و انسانی نشن 

به ایمان زندگی کار و همه چیزشون خیر و برکت بده  

و همیشه در سلامتی و تندرستی باشن  

عمری طولانی با عزت و باخیر و برکت بهشون بده 

در کار و زندگی موفق و در میون جمع دوست فامیل همیشه سرفراز و سربلند باشن  

خدایا از خطایا و گناهاشون بگذر و اونا رو هم تو این دنیا و هم توی اون دنیا ببخش و بیامرزشون 

خدایا هیچوقت تنهاشون نذار و در همه جا کمکشون کن  

خدایا خودت بهتر از دل من از خواسته های من خبر داری  

ممنونم بابت آرامشی که قطره قطره به دلم میزنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد