جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خداجونم  سلام  

نمیخای تو سال جدید یه عیدی خوب بهمون بدی  

آخه خب اگه بنده های نالایق هم باشیم از کرم و لطف تو که چیزی کم نمیشه  

حالا ما بنده های بد به کنار  

بلاخره هستن بنده های بالیاقت و خیلی خوب 

تو به اونا نگاه کن

خدایا چی میشه امسال عیدی ظهور حضرت مهدی رو بهمون بدی  

واقعا چی میشه اگه آقا امام زمان ظهور کنه  

تمومی گره ها و مشکلات و گرفتاری ها  

تمومی ظلمت و ظالما تمومی بی عدالتی و........ 

حل حل میشه  

ای کاش حالا دیگه بیاد انتظار شیرینه ولی دیگه خسته شدم  

دلم میخاد چشم سر و دلم به جمال نورانی آقا روشن بشه  

دوست دارم اون روز تو همین سال اتفاق بیافته و آقامون بیاد این نوشته رو بخونه 

یعنی میشه  

نمیدونم ناامید باشم تا دلسوزی کنی برام یا 

 خیلی امیدوارم باشم تا به پاس این همه امید   

آقامونو برسونی 

آقاجان مهدی جان حالا دیگه بیا  

بسه این همه چشم انتظاری 

دلمون خیلی برات تنگه  

خواهش میکنم زودی بیا و جهان و دنیامونو  

سبز کن آباد کن  

دلامونو شاد کن  

خیلی ها بعد گذشت نیم قرنی از سن و عمرشون   

و حتی بعضی از جوونامون 

شبا به شوق دیدن روی تو میخابن  

شبا بالشتشون از دوری تو خیس میشه  

با امید و اشتیاق دعای ندبه میخونن 

دعای فرج میخونن 

ناامید نشدن بیخیالت نشدن 

به خدا هستن هرچند انگشت شمار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد