جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدای مهربونم

میدونم وقتی به سختی و مشکلاتی میرسم که نمیتونم تحملشونم کنم نمیتونم باهاشون کنار بیام

یاد تو میافتم اون موقع صدات میزنم اون وقته که یادم میافته یه خدای مهربون دارم یه خدای عزیزی دارم

نمیدونم چرا اینطوریه وقتی یه گرفتاری پیش میاد یهویی میای تو ذهنمون مگه تو فقط خدای

سختی و حل شدن مشکلات ما هستی

نه خداجونم

تو خدای همه لحظات ما هستی لحظه سختی ها و مشکلات

خدای تموم لحظات شاد و شیرین ما

خداجونم به دل نگیر

من از طرف خودم میگم

ببخش اگه در وقتایی که خوشبختم و احساس خوشی میکنم تو رو شریک نمیکنم تو رو عامل نمیدونم

خدایا اومدم اینجا تا بهت بگم

شکرت صدمرتبه و هزاران و صدهزار و هزار هزاران مرتبه شکرت

با زبون قاصر با زبون بی زبونی ازت سپاسگذارم

ممنونم ازت

دوست دارم جوری زندگی کنم که از داشتن بنده ای مثل من خوشحال بشی

و یه جورایی افتخار کنی ولی خیلی شرمندتم

نمیتونم اون طوری باشم که تو میخای

بنده سربراه بودن در زیر سایه خدای بخشنده ای مثل تو آسونه ولی من خودم مقصرم

کمکم کن

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 20:25 http://yadeshahidan.blogfa.com

سفیر عشق شهید است وارباب عشق حسین (ع)ووادی عشاق کربلا جایی که ارباب عشق سربه باد می دهد تا اسرار عشاق رابازگو کند که برای عشاق راهی جز از کربلا گذشتن نیست...

یازهراس
:گل:

arezohayeshirin دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 14:17 http://arezohayeshirin.blogfa.com/

سلام آبجی خدا بزرگه خودش کمک می کنه
اطاعت از شوهر واجبه وقتی ناراضی باشه که فایده نداره
خدا کنه هر چی از خدا می خواین بهتون بده آبجی
التماس دعا. یا حق

arezohayeshirin جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 12:02 http://arezohayeshirin.blogfa.com/

سلام آبجی ازتون کمک می خوام
چون قضیه اش یه کم مفصله به صورت یه اطلاعیه زدمش اول وبم اگه تونستی
تو رو خدا کمک کن ثواب داره
منتظرتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد