جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

بعد یه ماه اومدم یه کمی بنویسم

خیلی حرفا دارم بنویسم ولی دستم به نوشتن نمیره

همه چی آرومه جز دلم

دلم آروم و قرار نداره کلافم کرده

دلم آرامش میخاد

خدایا کجایی چرا اینقد دور شدم ازت

آخ که عجیب دلم گرفته 

دیگه گذر کسی به اینجا نمیافته

خدایا فکر کنم تو تنها خواننده وبلاگم هستی

وای که اگه تو هم نباشی دیگه دلم از غصه میترکه

معلوم نیست این هانی بدجنس شیطون کجا رفته خبری ازش نیست


نظرات 6 + ارسال نظر
هانا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 21:49

سلام خب فکر کن من هانی هستم.راستی این هانی کیه؟دوست پسرته؟:چشمک::زبان:

سید عارفان یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 18:39

سلام خواهر خوبم
میلاد امام رضا (ع) به شما تبریک میگم.

سالم باشید
یا علی

رهـگــــــــذر غمناک شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 12:37 http://rah47.blogfa.com/

میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس

شاه انیس النفوس، برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت

سمیرا مامان امیررضا چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 13:23

سلام عزیزم ... ممنون که بهم سر میزنی و با حرفاتون باعث آرامشم میشید ... من به داشتن دوستایی چون شما افتخار میکنم و امیدوارم دیگه با نوشته هام کسی غصه دار و ناراحت نشه .... اگه این مدت با حرفام غصه دار میشدید حلالم کنین
عزیز دلم با افتخار لینکت میکن

سید عارفان یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 21:11

سلام خواهر خوبم
ما رو دعا بفرمایید.
سر بزنید
یا علی

arezohayeshirin یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 19:12 http://arezohayeshirin.blogfa.com/

سلام آبجی
نه بابا براچی ناراحت بشم
خدا بزرگه آبجی گفتم که من وظیفه ی خودم دونستم اطلاع رسانی کنم
خدا نمیذاره این طوری بمونن
شاد و موفق باشی آبجی
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد