جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

السلام علیک یا عبدالله 

 خواب دیدم مرده ام 

 خواب دیدم خسته و افسرده ام  

روی من خروارها از خاک بود 

 وای قبر من چه وحشتناک بود  

تامیان گور رفتم دل گرفت 

 قبر کن سنگ لحد را گل گرفت 

 بالش زیر سرم از سنگ بود
غرق وحشت سوت و کورو تنگ بود 

 ترس بودو وحشت تنها شدن 

 پیش درگاه خدا رسوا شدن 

 هرکه امد پیش حرفی راندو رفت 

 سوره ی حمدی برایم خواندو رفت 

 ناله می کردم ولیکن بی جواب  

تشنه بودم در پی یک جرعه اب 

 امدند از راه نزدم دو ملک
تیره شد در پیش چشمانم فلک 

 یک ملک گفت بگو نام تو چیست 

 ان یکی فریاد زد رب تو کیست  

ای گنهگار سیه دل بسته پر 

 نام اربابان خود یک یک ببر
گفتنم عمر خودت کردی تباه 

 نامه اعمال تو گشته سیاه 

 ماکه ماموران حق داوریم 

 یک تو را سوی جهنم می بریم 

 ناامید از هرکجا و دل فکار 

 می کشیدندم به خفت سوی نار 

 ناگهان الطاف حق اغاز شد  

از جنان درهای رحمت باز شد 

 مردی امد از تبار اسمان 

 نور پیشانیش فوق کهکشان 

 صورتش خورشید بود و غرق نور 

 جام چشمانش پر از شرب طهور 

 گیسوانش شط پر جوش و خروش 
در رکابش قدسیان حلقه به گوش 

 لب که نه سرچشمه اب حیات  

بین دستش کائنات و ممکنات 

 بر سرش دستمال سبزی بسته بود 

 بر دلم مهرش عجب بنشسته بود 

 کی به زیبایی او گل می رسید 

 پیش او یوسف خجالت می کشید
در قدوم ان نگارم بین از جلال حضرت 

 حق افرین دوملک سر را به زیر انداختند 

 بال خود را فرش راهش ساختند 

 غرق حیرت داشتم این زمزمه 

 امد اینجا حسین فاطمه  

صاحب روز قیامت امده  

گوئیا بهر شفاعت امده
سوی من امد مرا شرمنده کرد 

 مهربانانه برویم خنده کرد 

  گفت ازادش کنید این بنده را 

 خانه ابادش کنید این بنده را 

 اینکه اینجا اینچنین تنها شده 

 کام او با تربت من وا شده  

مادرش او رابه عشقم زاده است  

گریه کرد بعد شیرش داده است 
 این که می بینید در شور است و شین 

 ذکر لالایش بوده یا حسین 

خویش را در سوز عشقم اب کرده است 

 عکس من را بر دل خود قاب کرده است

 بارها برمن محبت کرده است 

 سینه اش را وقف هیئت کرده است  

سینه چاک ال زهرا بوده است  

چای ریز مجلس ما بوده است  

این که در پیش شما گردیده بد  

چسم و جانش بوی روضه می دهد 

 باادب در مجلس ما می نشست  

او به عشق من سر خود را شکست 

 پرچم من را به دوشش می کشید 

 پا برهنه در عذایم می دوید  

 اسم من رازو نیازش بوده است 

 تربتم مهر نمازش بوده است 

 اقتدا بر خواهرم زینب نمود  

گاه میشد صورتش بهرم کبود 

 حرمت من را به دنیا پاس داشت 

 ارتباطی تنگ با عباس داشت 

 نذر عباسم به تن کرده کفن
روز تاسو عا شده سقای من 

 تاکه دنیا بوده از من دم زده 

 او غذای روضه ام را هم زده 

 بارها لعن امیه کرده است  

خویش را وقف رقیه کرده است 

 گریه کرده چون برای اکبرم 

 باخود او را نزد زهرا میبرم 

 هرچه باشد او برایم بنده است 

 او بسوزد صاحبش شرمنده است 

  در مرامم نیست او تنها شود 

 باعث خوشحالی اعدا شود  

در قیامت عطرو بویش می دهم  

پیش مردم ابرویش می دهم 

 باز بالاتر به روز سرنوشت 

 می شود همسایه من در بهشت  

اری اری هرکه پابست من است نامه ی اعمال او دست من است 

  

التماس دعا 

  

********************************************************** 

 ارباب صدای قدمت می آید  

هنگام اوج ماتمت می آید  

ماه محرم هم کم کم داره میاد  امیدوارم بتونیم عزاداران خوبی باشیم و بتونیم تو این ماه حداقل چند روزی از گناهامون دور باشیم 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام آبجی رمانتیک گلم !
وبلاگ خیلی قشنگی داری آبجی همینطور پرمحتوا و رمانتیک عالیه
به امید موفقیت های هر چه بیشتر ...!
بای

مهدی شنبه 13 آذر 1389 ساعت 11:34 http://www.aliasghariha.blogfa.com

سلام.
بازم ممنون.بابت شعر از دوستتم خیلی تشکر کن.
بازم تشکر و خسته نباشید

مهدی جمعه 12 آذر 1389 ساعت 20:23 http://www.aliasghariha.blogfa.com

با عرض سلام دوباره.
باز هم عالی مثل قبل و حتی عالی تر.
واقعا خسته نباشی.
راستش چند وقتی بود که دنبال این شعر بودم.کاملشو نداشتم.
آخه این شعرو خیلی دوست دارم.
وقتی که میخونم یاد پدرم میفتم.آخه قسمتی از این شعرو تو مراسم پدرم میخوندن.
راستی ممنون که وبلاگمو لینک کردی.
منم شما رو لینک کردم.
بازم تشکر و خسته نباشی

ترانک جمعه 12 آذر 1389 ساعت 14:30

سلام عزیز دلم. وبلاگت خیلی قشنگه
موفق باشی فدات شم.
خیلی گلی . بوسسسسسسسسسس. بای

ریسک جمعه 12 آذر 1389 ساعت 14:22

سلام رمانتیک خانمرمانتیک
مطالب زیبا و رمانتیک بود
مثل خودت
وبتم دل انگیز و جذاب...
موفق باشی(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد