جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

حوصلم سر رفته  

دارم برای خودم تو اینترنت چرخ میزنم  

وبلاگ گردی میکنم 

ماشالا کم نیستن   

همه جوره وبلاگ

همه هم قشنگ و جالب   

اما

این وسط یه وبلاگ توجهمو جلب میکنه  

وبلاگ آرمین  

http://www.armin10.blogfa.com/ 

نمیدونم چرا رفتم به وبلاگش    

ولی وقتی رفتم  

و مطالباشو خوندم 

خلاصه اون عکس و نوشته های پیشین و آرشیو موضوعی 

و هرچی بود و نبود  

همه دست به دست هم دادن تا همه غم های عالم بریزه تو دلم  

خیلی غصم شد  

خیلی ناراحت شدم  

خدای من چقد سخته  

من فقط چند لحظه خودمو جای مادر ارمین گذاشت اما 

من نتونستم  تحمل کنم

بیچاره چه درد و زجری میکشه  

من خیلی صبر و تحملم کمه  

وقتی عکس اون پچه معصومو دیدم داشتم دیوونه میشدم  

خدایا خودت به همه مادر و پدر بچه های سرطانی  صبر و تحمل زیاد بده  

همیشه همراهشون باش و هرگز تنهاشون نذار 

برای شادی روح آرمین صلوات بفرستید

نظرات 2 + ارسال نظر
زری سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 07:30

سلام ...وبلاگتون عالیه ......

ولی وبلاگ آرمین نتونستم تحمل کنم .....خدا به خانوادش صبر بده

سلام زری جان
مرسی عزیزم نظرلطفته
در مورد وبلاگ آرمین هم برای بار اول که دیدم و خوندم خیلی سخت بود
موفق باشی

رمانتیک چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 12:33 http://www.romantic6370.blogsky.com/

اللهم صل علی محمد و آل محمد
و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد