جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

بعضی وقتا

ممکنه مشغله ها زیاد باشن

شاید یاد و حضور من دیگه کمرنگتر و تکراری شده نمیدونم

یه کمی دل گرفته ام

دیروز مامانم

به زور منو بود تا خیابون

برام همه چی خرید

کیک آجیل تنقلات میوه

هرچی که دوست داشتم

آخر سر هم که منو برد به یه طلافروشی

میگفت که میخاد برای خودش انگشتر بگیره

و دوست داره من براش انتخاب کنم

من اون انگشتری که دوس داشتمو پسندیدمو

نشونش دادم

گفت تو انگشتت کن ببینم چه جوریه

من گفتم تو میخای استفاده کنی

خودت به انگشتت کن

خلاصه من هم به انگشت کردم

انگار که اندازه منو گرفته بودن

به مامانم گفتم که ممکنه کوچیکش باشه

یکی دیگه برداره گفت باشه

من از مغازه بیرون اومدم

شب بعد شام

بند و بساط میوه شیرینی

آجیل و تنقلات رو پهن کرد

و یه جعبه کوچیک کادو شده داد دستم

گفت تولدت مبارک قابل تو رو نداره

یه حدسایی میزدم

ولی وقتی بازش کردم

خیلی سورپرایز شدم

خوشحال و متعجب

همون انگشتری بود که براش انتخاب کرده بودم

باور نکردم

بیشتر و مهمتر از انگشتر

از نوع ابراز محبتش از اون ذوق و شوقی که به خرج داده بود

دلم شاد شد

من منتظر هیچی نبودم

نه طلا و نه هیچ هدیه ی دیگه ای

فقط دلم منتظر بود

منتظر یه پیامک و یا یه شاخه گل برای تبریک تولدم

گل یا جمله ای که از ته دل و سرشار از عشق باشه نه چیز دیگه

خدایا از تو خیلی ممنونم و متشکرم

بابت این مادر عزیز و مهربون

خدایا

کمکم کن

خیلی کمکم کن

تا بتونم یه روزی یه ذره از

صبر و گذشت

محبت و بخشندگی

اون کسانی که دوسشون دارم و برام خیلی عزیزند

مادر و پدر و سید عزیزم

جبران کنم

امیدوارم

تو

خدای عزیز و مهربون

سایه پر برکت و با محبت

این سه عزیز رو از سر من کم نکنی

و بهشون

عمر باعزت و طولانی

و سلامتی و تندرستی عطا کنی

من لایق این همه بخشش و محبت نیستم

من در حد مهربانی و گذشت شما نیستم

خیلی دوستون دارم

و خیلی برام عزیزید

الهی که همیشه از بلا و خطرات جانی و مالی

در زیر سایه آقا امام زمان

در امان باشید

و خدا هیچوقت تنهاتون نذاره

و همواره پشت و پناه همتون باشه

ولی یه چیز دیگه ای که هست

دل من هنوز منتظره

دل من به شکستن عادت داره

مهم نبوده و نیس میگذرد

............................................................................

آجی نگین عزیز و دوست داشتنی من

دوست همیشگی لحظات نا خوشی و خوشی من

مطمئن باش

همه اون دعاهایی که برای عزیزانم داشتم

برای تو و یه نفر دیگه هم دارم

شما دونفری که جز خودم خدا و خودتون

هیشکی از بودنتون نمیدونه

از همین جا دست مامان و بابام و همسری گلمو میبوسم

از اینجا  

از جاری گلم 

از دختر دایی و همسر گرامیش

که مثل خواهر و برادرم میمونن

از دوست عزیزم خانم قنبری

و دایی عزیزم

تشکر میکنم

انشالله خدا دلتونو شاد کنه

و در هرجا و هرزمان خدا

پشت و پناهتون باشه

نظرات 7 + ارسال نظر
خانومِ میم شنبه 23 دی 1391 ساعت 13:15 http://66-64.blogsky.com/


تولدتون ساپس مبارک
شما هم مثه من دی ماهی هستید :)
خوشبحالت خونوادهی همسر دوست دارن...
خیلی سورپرایز خاصی بوده
خدا برات حفظشون کنه

نگین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:49

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون


نگین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:48

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره

اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره

شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن

نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن

تواین روزطلایی نگوکمی غم داری

بدون که دوستی به نام نگین داری

تولدت مبارک


نگین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:46

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم

هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

فقط می خوان بهت بگن :.

تولدت مبارک


نگین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:45

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک


نگین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:44

سلام سلام آجی خودم خوفی؟؟ببخشید تو روخدا آخه نمیخواستم تا خبری نشده بیام نت اصلا هم نیومدم. ازم ناراحت نباشیا من واقعا از ته دلم تو رو دوست دارم و همیشه همیشه آبجی خودم میمونی.حالااااااا میخوامممممممم بهت یه خبرررر بدم که خوشحال شی.آجی جونم شوهریم یه نامه واسه جهاد دانشگاهی سمنان زده بود درخواست امریه و اینا...بعدش امروز یکی بهش زنگ زد از همون سمنان بگو کی بود یکی از دوستای قدیمیش چی گفت؟گفت الان نامه ی درخواستت زیر دست منه کارمند اونجاست دوستششششش گفتش من قبول کنم تمومه من که خیلی خوشحال شدم خودش گفت 99 درصد درست میشه ولی من اول دوست دارم همون شمال درست شه آخه سمنان کسی رو نداریم جز عمم ولی به قول تو ابجی گلم هر چی خدا صلاح دونست توکلم واقعا به خداست ازت ممنونم ممنونم آبجی مهربونم که برام دعا کردی ایشالله خدا بهترین زندگی رو بهت بده

سلاممممممممممممممممممممممممممممممم
عزیزممممممممممممممممممممممممممممممم
فدات شم عزیزم
پس بلاخره انتظار به پایان رسید
خدا رو شکر
خدا جواب دعاهاتو داد
خیلی خوشحال شدما
اشکالی نداره عزیزم اگه یه جایی میری که راهش دور و تو اون شهر
تنهایی
مطمئن باش که همیشه خدا رو داری
همین دوری باعث میشه عزیزتر بشی
دلتو به خدا بسپار
انشالا دلت از عشق و محبت همسریت مملو باشه
اجی گلم ماه صفر هم داره به پایان میرسه
یادت نره تو ماه صفر همیشه صدقه بذاری کنار
و همچنین در روزهای دیگه
هرروز بعد نماز صبح صدقه بذار کنار
برای سلامتی اقاامام زمان و خودت و شوهر و خونواده هاتون
و برای رفع و دفع بلاها و خطرات
قربونت برم نگین جان

romantic دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 17:31 http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام
شاید من خیلی پرتوقعم
مهم نیس
چه اشکالی داره
خودم که از تولدم خبر دارم
پس
همین جا میگم
تولدم مبارک
خوبه هستم و کسی یادش نیس
اگه نباشم
چطور منو یادشون میره
ای خداااااااااااااااااااااااااا
دلم گرفته
خدایا تو بگو تو بهم جواب بده که من خیلی انتظاراتم بیش از حده
که اینجور میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد