جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام آجی محدثه  

میدونم میای و وبلاگمو میخونی 

دیشب خیلی شیطونی کردی بذار نوبت من هم میشه خانمی   

دلم برات خیلی تنگ شده حالا مگه باور میکنی 

تو از بین دوستام و آشنایام تنها کسی هستی که  

آدرس وبلاگو بهت دادم   

 دیشب هم دلیلشو گفتم 

وبلاگم چیز تحفه ای نیس ولی  

خب بعضی وقتا برای خالی شدن از هرچی  

احساس بد استرس و بغضه خوب بوده برام  

همین جوری هرچی خواستم پشت سر هم میکنم  

و مینویسم کی به کیه

راستی خونه جدید هم مبارک باشه 

دوست داری برا خونه جدیدت چی بخرم که انشالله 

اگه یه روزی مزاحمت شدیم  

یا شما اومدین خونمون 

بهت کادو بدم 

ببین قرار نیست تعارف کنی ها  

از تعارف خوشم نمیاد  

ولی یه چیزی بگو که من بتونم بخرم و شرمندت نشم  

عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

انشالا یه نی نی دیگه هم تو این خونه جدیده بیاری 

قدمش پر از خیر و برکت باشه  

شیرینی رو هم که انشالا فراموش نمیکنی 

راحت شدی از دست اون خونه به خصوص 

 اون میمون خانمه ها  

من احساس و استرسی که داشتی رو میفهمیدم و  

درک میکردم 

خیلی دوست دارم هرچه زودتر ببینمت 

ولی توصیه و تجربه هات خوب بودن جالب بودن  

دفعه دیگه چی میخای بهم آموزش بدی  

فداتشم محدثه جونممممممممممم 

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 09:19 http://www.romantic6370.blogsky.com/

این نظر خودمه محدثه جونم
آموزشها که اینجوری تئوری فایده نداشتن
باید بیام و برام به صورت عملی انجامش بدی
خب حالا کی بیام که نشونم بدی منتظرما
از طرف من زهراجونمم ببوس خیلی زیادا
قربونت برم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد